söndag 15 mars 2009

Kockaratcha



För en stund sen kröp Emmie till toadörren, puttade upp den och satte sig framför badrummet.
Där satt hon ett bra tag o bara tittade..
Har du bajsat Emmie? frågade jag.. Ska vi byta blöja?
Då kryper hon in till badrummet..
Jag går in efter henne och aamenvisst luktar det kockaratcha haha.
Vet inte om det var ett sammanträffande eller om hon verkligen kan det där??
Hur som,, stackars liten är sååå dålig i magen idag. Nästan som frätande vätska..
kan det bli så illa av tänder?? Eller har hon åkt på nå bacilusker?

Här filmade jag när Micke & Emsan lekte lite; ropa i en mugg=))).
Synd att videona alltid blir så mörka hemma hos oss..

Jag har haft hemskt ont i huvvet hela dagen. Så nu blir det en tekaka+ en stor kopp kaffe, Whipeout och sen nattinatt ooo så hoppas jag på att min lilla bulle vill sova lika fint inatt som förra natten.
Puss hej <3

Inga kommentarer: