måndag 30 mars 2009

Boka & Avboka

Fick avboka Emmies Bvc tid idag då man inte ska helst komma dit sjuker..
Såklart så man inte smittar massa andra småkottar!
Osså fick jag tid hos farbror doktorn kl.15.00 för vad jag nu har?
Jag HATAR att gå till läkarn,
men ännu mera hatar jag denna smärta som jag nu haft i en vecka i ansiktet/pannan/huvvet=(
Jag vill bli frisk o piggelin, så jag kan vara en bra o rolig mamma igen!

Imon återstår det o se hur jag mår och om vi kan gå till sjukhuset för UltraLjud?
Vill verkligen inte missa det! Och ville inte boka om 10mån-kollen idag heller,
men ibland måste man ändra planer, tydligen..

Inatt somnade jag 02.30.
Hade svårt att somna då trycket i pannan var så hårt.
Sen vaknade Emmie lagom innan 05! Jippiii!
Lilla tösan börjar verkligen bli frisk nu kan man säga=) Sötaste lilla Emmie <3 Sist men inte minst ; tack alla söta för alla fina kommentarer & grattosar!
PUSS PUSS

O joooo såklart ; GRATTIS ÄLSKADE LILLA TROLL PÅ 10MÅN DAGEN.
ÄLSKAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA OCH ÄNNU MER!

2 kommentarer:

Therese sa...

Grattis världens sötaste Emmie <3
Puss

sofia sa...

ny blogg=)


www.sofiasnackar.blogspot.com

kram!!