onsdag 4 mars 2009

Det finaste för mig <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej tjejer=)fina sessan...har läst din blogg ett tag.hehe..men tänkte att jag måste slänga in ett inlägg=)En låt du ska lyssna på är:Älskade barn heter den...jag lovar att du kommer älska den...jag ryser varje gång jag hör den=) Från början är den en dikt, skriven av en mamma 2001 då hennes son föddes...kram kra/annika=) Elias skickar några pussar till emsan

Anonym sa...

Annika!
Men hej gumman!!!
Åhh ja då sla jag lyssna på den! tack=)
Massa pussar tillbaka till sötaste elias från Emsan.
O kramar till lilla mamma <3

Anonym sa...

www.dopguiden.se där hittar du låten =) den går att ladda hem där..lycka till och njut*s*..den ska vi ha på elias dop..ohhhh mamma kommer gråta då...den e så fin..kramar och pussar till sessorna<3