torsdag 10 november 2011

Vilken ära!


Nu tror jag att det är officiellt att nästa sommar vankas det bröllop!
Mickes bror Mange och Martina ska gifta sig i juli.
SOMMARBRÖLLOP!!! =)
Jag fick höra de glada nyheterna för några dagar sen, ja kanske en vecka sen,

och när jag får höra såna underbara saker är det precis som att nån sparkar mig i magen så luften går ur mej totalt för jag blir så lycklig och glad så jag inte vet vart jag ska ta vägen och så kan jag ju aldrig hålla tillbaka tårarna,
när det gäller lycka.

Ibland kan det vara en smula jobbigt att jag inte riktigt kan behärka mig,

men å andra sidan är jag väldigt glad över att jag fått förmågan att glädjas med andra.


Idag hörde Martina av sig till mig, och undrade om jag ville vara hennes tärna?

Tankarna for i huvudet och jag tänkte förstod jag rätt nu??

Men ja det gjorde jag!

Och det är väl så självklart att jag vill det!
Vilken ära!!!!
Jag blev verkligen så himla varm om hjärtat och återigen fick jag blinkablinkablinka och andas djupt för att hålla tårarna borta.

Vi ska träffas nån dag, jag, den blivande bruden och hennes 2 andra tärnor och kika på klänningar och prata färger. Godegudars så skoj!


Imorgon är det fredag!

Jobb på Skebäck och sen fredagsmys! Bästa bästa.

På lördag får vi evt besök hemifrån o ojojojoj vad jag längtar!
Pyss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

och när ska ni gifta er då? :)

sina sa...

Vem kan det vara som undrar?=)
Hehe.
Jadu jag vet inte riktigt,
en vacker dag nån gång i framtiden kanske=)