tisdag 8 november 2011

Mumsfilibaba!

Idag var jag & Emmie förbi Skebäck och skrev in pass + pratade med chefen.
Chefen berömde mig så fint så jag blev helt röd om öronen, hehe,
det är alltid roligt o 'peppigt' att få höra att man gör ett bra jobb,
så tack tack till Åsa och hennes fina ord=)
Mio somnade innan vi skulle fara så han fick vara hemma hos sjuklings-pappa som för övrigt är sjukskriven resten av veckan.
Efter Skebäck träffade vi Annica där utanför en stund.
Alldeles för länge sen vi träffades godeguuud!
Sen åkte vi och handlade och sen hem.
Mat, en lite ny & färgladara variant av Rocky Road, hemmagjord Aioli igen.
Gjorde dubbelsats då Micke till min glädje verkligen älskade min Aioli;)
Nu är farfar på väg hit, fikat är dukat.
Jag får se om jag pyser på träning sen, hövvet strejkar lite granna idag.
Puss hej!

Inga kommentarer: