torsdag 3 november 2011

Vips så var det nästan fredag

Lite skojs till bakverk=)
Emmie & Mio kan!
Lilla pappa han kan han oxå!;)

Lite handling med di små. Inhandlat helgens gotta + fars dag present. (det är på söndag va?)

Lek & bus i parken på fm.
Vi har haft en bra dag tack för den.
Imon blir det jobb igen.
Tänkte just att det blir så långa dagar för de små på dagis.
10 timmar!!!! helt sjukt.
Men tur att de älskar att vara på dagis!
Veckan har åter igen gått så fort och imorgon är det redan fredag,
underbara fredag!

Vi passade på att handla idag så vi kan åka hem o ta helg direkt efter jobb & dagis.
Kanske kanske kanske får det bli en liten tripp till godislandet bara;)
Tjilivippen!

11 kommentarer:

Lela sa...

Nästa söndag tror jag, men det är ju gött att vara ute i god tid! pöss

Linda & Nova sa...

Nästa söndag är det fars dag gumman...hihi

Lottha sa...

Sina, fars dag är nästa Söndag - den 13! ;) Stooor kram och trevlig helg här också. <3

Anonym sa...

Lilla Söta Sina,
fars dag är nästa söndag, 13 nov.
Kram,
Eva i enhörna

Laila sa...

Farsdag är nästa söndag 13/11. Så du inte firar förtidigt. Denna helg firar vi alla helgon, imorgon blir det kyrkogården och tända lite ljus. Får se om min mormor tillåter mig att tända ljuset i år eller om hon "blåser ut" det i år också. Hon spelar mig lite spratt från andra sidan, hon.
Ha en mysig helg
Puss

sina sa...

Hahahahhaha oherregud,
tur att jag har er!!!!
Jag är rätt vimsig,
men jajja, nu har jag presenten färdig iaf=)

Puss på er alla hjärtan och trevlig helg!
Älskade Eva från enhörna,
kul & se att du oxå tittat in här!
Hälsa mannen o pussa dina sessor från mig <3

sina sa...

Och Laila,
berätta hur det gick med ljuset denna år! =) <3
Tänk om jag oxå kunde vara där i toktäljet o tända ljus för min älskade o saknade mamma <3

Anonym sa...

Söta Sina, du är så go. Jag har hälsat och pussat pussa dina små och hälsa Micke fast han inte känner mig :-) (om du vill). <3
Kram
Eva

sina sa...

Eva <3
Micke hälsar tillbaka så gott o barnen skickar pussar!
Om ni nån gång har vägarna förbi vet du att våra dörrar står alltid öppna! Massa kramar <3

Anonym sa...

Tack så mycket!! Per hälsar också tillbaka.
Jag ska komma ihåg det om vi åker åt ert håll. Du vet väl att detsamma gäller för er.
Puss o kram
Eva

sina sa...

Ohh,, men tack gumman det värmer!
Det vore ju helt underbart o få träffa er, OCH BARNEN <3