fredag 25 november 2011

Ledig dag

Emmie sitter och pysslar åt hennes prins Cash och Mio är sååå stolt över att ha tatt på sig mössan själv *ler*

Idag har vi varit lediga dådå.
Micke fick feber igår kväll och har haft feber idag. Och ont i magen.
Som tur är inga kräk o inge skit!
Med tanke på skit så drog jag iväg på lite handling när barnen somnade på dagen.
I bilen sitter jag o sniffar o tänker vafaasiken är det som stinker?
När jag kliver ut ur bilen ser jag att typ hela dojjan är täckt av HUNDSKIT!
Blev jag glad? Nej!
Så tack till den lata hundägaren som inte kunde plocka upp bajan efter sin vovve som måste varit stor som ett hus med tanke på skitmängden!
HUH!
Hur som, jag lyckades handla det jag skulle + lite till ändå;)
Hem och hämta lillkörvarna och sen åkte vi och handlade gotta till helgen.
Emmie ville ha en liten vagn så jag tänkte att då får väl båda två knata runt,
kan ju inte va så farligt.
Heja heja smockfullt med folk och 2 väldigt glada och energiska barn som var typ överallt.
MEN, det gick bra ändå!=)
Barnen fick med sig pyssel hem och varsin liten påse godis,
mer ville de inte ha.
Sen satt vi och pysslade ett bra tag, bad, mat, fredagsmys och nu sover de såklart,
klockan är ju redan 22.
Dax för mig oxå att sussa så man orkar med morgondagen med glatt humör!
Micke mår förresten bättre, verkar det som, så vi är nöjda och glada!
Som Loijsan sa tidigare,
hade hon bott närmare hade barnen kunnat vara hos henne när jag inte är hemma och Micke är dålig, men nu bor vi ju inte nära,
ledsamt ledsamt när man verkligen skulle behöva ha lite hjälp.

Men nu går de la bra iaf!

Krya på sig till lilla söta Tildis och trevlig helg till alla rara!
Natti!

3 kommentarer:

Lela sa...

söta krullefisan!!! Hundbajs på skorna är så äckligt att man kan spy. Fick du bort det sedan? Pöss

Therese&Tilda sa...

Tusen tack Sina <3

sina sa...

Yes, jag fick bort siiten,
men bilen luktade fortf en smula imorse Huuua!!!!

Underbara namn på lillkorven hjärtat, heja er! <3 Pusslove