onsdag 23 november 2011

Snart helg!

Idag gick det bra o jobba, jag har himla goa arbetskamrater på Skebäck,
glad för det!
Emmie var på dagis och hon hade haft såååå kul!
Micke fick vabba med Mio som ff är seg och trög o få i mat OCH sover himla dåligt om nätterna pga ont i lilla magen.
Natten som var fick jag gå runt med honom igen o försöka vagga och massera bullmagen.
Han ska få en vilodag imorgon oxå men Emmie får gå på dagis och ha skoj med sina vänner.
Och jag ska jobba.
På fredag är jag ledig och då tänkte jag ha bakdag med kottarna.
Sen på em gör vi ett nytt försök till lite klapphandling och farfar som kommer hit o roar di små;)
Sen så är det jobb för min del hela helgen.
Och på söndag efter jobbet ska vi på kalas för o fira prinsessan Lea & prinsessan Natalie.
Micke o barnen får nog åka innan eftersom kalaset börjar 13 och jag slutar inte förns närmare 16.00.

Hephep, nu ska jag nog skriva en liten bakhandlingslista till Micke,
om han kanske har lust o ta en promenix med lillfinnen imorgon o handla lite?
Sen ska jag sova och hoppas på att få somna bums!
Godnatt alla söta!

Inga kommentarer: