onsdag 9 november 2011

Hard work work

Idag har jag fått ännu mera pass på ställena där jag roterar.
Nov + dec kommer att innebära mkt jobb vilket jag inte har nåt emot.
Hattigt värre bara för mig som redan är så vimsig,
men det ska nog gå bra!
Glad att det finns jobb så man kan tjäna lite looover helst innan jul såhär;)
Jul ska jag vara ledig, men nyår jobbar jag.

Dagen gick bra, trots att jag vaknade med hemsk huvudvärk,
som höll i sig till o från under hela dagen och när jag skulle hemåt small det till rejält,
men just nu peppar peppar känns det lugnare i kolan igen!
Barnen hade haft en bra dag på dagis och de sprang så glatt och mötte mig när jag kom.
Lortiga av utelek och kinder röda som tomater, ÄLSKADE UNGAR!
Som jag sagt förut så är jag så otroligt glad över att de har så bra fröknar och bra dagiskompisar, aldrig nå problem att lämna dom där.
Så himla viktigt för mammahjärtat.

Hepp hepp, nattinatt, imon är det en ny dag igen!

Inga kommentarer: