fredag 18 november 2011

Jahaja...

Får se om farfar vågar komma hit idag o passa barnen (pga en evt smittorisk?)
så jag och Micke kan åka o julhandla lite?
Verkar dock inte som att denna virus smittar oss vuxna för varken jag eller micke har blivit dåliga?
Inatt sov lilla Mio brevid mig halva natten.
Det har han inte gjort sen han var pytte,
då han uppskattar sin egen säng väldigt mkt.
Hur som var det mys att ha lillkorven brevid mig i sängen,
han höll om mitt ansikte med båda händerna, små små knubbiga händer ;)
Jag ät en smula trött idag, satt o prata med Martina om bröllopet och allt annat mellan himmel o jord till ganska så sent.
Vi har rätt lika värderingar vad det gäller livets gång och då blir det xtra roligt att prata, hehe.
Sen såg jag på en film ; A little bit of heaven.
Hujja säger jag! Tror ni tårarna spruta??
Se den, men ladda med näsdukar.
Men filmen var inte bara sorglig utan väldigt rolig ocå, precis min humor.
Och ROMANTISK! =)
Nu ska vi rita lite här så jag säger hejhej!

Inga kommentarer: