söndag 6 november 2011

En mkt fin söndag

Idag har vi haft mina systersöner Christoffer & Alex här över dagen.
Ujuj så mysigt och vad barnen älskar dom.
OCH JAG MED SÅKLART!!!
Alex har busat med småkottarna preciiis hela dagen,
vi har ätit gott, tacos och glass till efterrätt.
Sen blidde det lite godis och ostbågar till en mysig film och vips så var dagen slut och pojkarna åkte hem till Södertälje igen.
Emmie däckade strax efter 17 och Mio en halv tim efter henne.
Det var mysigt att ha er här idag söta!!! Lovelovelove you!

Före & Efter =)

Mio bubben ser ut som ett stort frågetecken *ler*


Mio tycker väldigt mycket om Alex det ser man va?=)
Och så ett klipp från gårdagens lördagsmys!=)

2 kommentarer:

Therese sa...

Har du möblerat om gumman? Kanske längesen =) Jag har ju inte varit hos dig på ett bra tag! =)
Hade du inte ena soffan vid fönstret så? hmm eller minns jag fel.
Åsså en ny matta ser jag, så fint så fint.
Vi ska börja med vår hall snart. Tapeter är inhandlat så snart snart slipper jag den gräsliga färgen i hallen =) Över 1år har jag stått ut med den......*ryser*
Ha en fin dag älskade söta

sina sa...

Hehe ja du har rätt,
vi flyttade soffan när Mio blev en klätterkalle o klättrade upp i fönstret jämt, men det är ett tag sen nu=)
Ohh vad skojsigt gumman, det är ju så roligt att göra om hemma!
Du får skicka bilder sen!
massa kramar ha en fin dag ni med, lavjo