måndag 28 november 2011

Allvarligt talat!

jag antar att jag använder uttrycket allvarligt talat ganska så ofta då Emmie oxå börjat köra med det?=)
Hur som,
denna lediga dag har faktiskt varit så ganska så full av trots, underbart underbart!
Ljudnivån har varit HÖG på mina små raringar och mina försök till att dämpa har inte funkat ett dugg idag.
Jag har inte fått så mkt gjort idag faktiskt.
Bakat till arb.kompisarna gjorde vi.
Sen paja tvättmaskinen, lagom glad vart jag.
Som tur är fick jag tvättid imorgon kväll så det blöta i maskinen får tvättas fort!!!
Emmie verkade lite hängig mot kvällen, snorig och flammig i ansiktet och ögonen tårades,
får se hur natten blir, hoppas bra, för imorgon är det jobb som gäller då.
Men blir hon sjuk så blir hon, inget man kan göra åt saken.

När vi var o handlade hittade Emmie en film, julkalendern från 2007,
En Riktig Jul, verkar hur mysig som helst;)
Och så hittade vi lite söta juliga grytlappar, kökshanddukar osv osv;)
Än har jag inte fixat så värst juligt här hemma, kanske hinner göra det innan helgen iaf?=)

Nehej, dax o göra sig klar för natten, Hyvä yötä!

Inga kommentarer: