fredag 4 november 2011

Lovli

Barnen var totalt utmattade igår så de somnade i varsin soffa i sina gosiga pyjamasar och med varsin fleecefilt.
Emmie har sovit som en stock inatt.
men GUD vad den lilla tösan låter när hon sover!
Hon har ju blivit remitterad till öron-näsa-hals,
men vi får se när det blir av då??
Mio har oxå sovit gott, fram till 3 typ, sen kändes han lite varm o han fastnar liksom ibland i vissa ord när han sover.
Oftast är det mamma aaaj, mamma aaaj, mamma aaj, mamma!
Inatt var det mamma hjellp, mamma hjellp, ajaj, mamma hjellp.
Lillskrutten, han lät täppt i näsan o munnen verkade göra ont.
Jag var uppe ett par ggr inatt,
Men vi sov till tjuogo i 7 och det är inte fy skam alls!
Micke han snarkar fortf.

Barnen har som matstrejkat ett tag nu.
Eller rättare sagt ätiti riktiga musportioner!
Men nu jefflar har Mio tryckt i sig hela 3 mackor!!!!!!!!!!!!!!!!! Och Emmie 2!!!!
Och så lite O´boy på det, bara för att det är helg!=)

2 kommentarer:

Lela sa...

vi ä oxå helgoboyare! Jag tror musportionerna kan komma från tidsomställning o så, mina små har knappt ätit heller. Ha en mysig dag fin!!!

sina sa...

<Ja så kan det ju vara!
Jag sa till emmie förut att ska vi åka sen o handla lördagsgodis?
nejtack mamma jag vill inte ha godis men jag kan få köpa nya örhängen??
hahahah
Ha en fin dag ni med underbara hjärtan <3