måndag 7 november 2011

Tjuvlyssna på barnen ;)

Jag hör Mio säga ; ja e jääääd!
Emmie säger ; var inte rädd min lillebror, mamma säger det finns inte spöken!
Jag tittar bakom hörnet och där sitter Emmie med sin lillebror i knät,
som att hon försöker beskydda honom.
Jag har telen i handen o knäpper kort och precis när jag ska knäppa andra kortet hoppar sadisten Micke fram bakom hörnet o ropar Buuuuuu!
Resultatet blev denna bilden! Kolla Emmies min.
Sen började barnen gapskratta.
Jag tycker inte att det är skoj att skrämmas eller att bli skrämd.
Faktum är att om nåt gör mig förbannad är det om nån skrämmer mig!
Och tydligen har Micke varit sån sen liten, att han väntar på rätt tillfälle och passar på att skrämma en så man skiter ner sig.
(Nej han skrämmer INTE barnen så illa!!!!)
Hur som så är barnen som sin far och bara älskar att gömma sig o hoppa fram bakom nåt hörn eller dyl.
Men de små liven är ju inte lika skrämmande som Micke! hahahah

Imorgon är jag ledig så vitt jag vet och barnen får såklart vara hemma från dagis,
då det blir jobb sen.
Sås imorgon tänkte jag ta di små och åka till ett av arbetsplatserna och skriva in lite pass.
Sen tänkte jag fakstiskt försöka få ändan ur vagnen o TRÄNA på kvällen!!!!

3 kommentarer:

Lela sa...

jädra Miklos! Jag blir oxå fly förbannad när någon skrämmer mig! Jag vill inte bli jädd!

Sarah Smoak sa...

Japp sån har han alltid varit. Jag glömmer aldrig när vi var i falkenberg och bada på skrea och han försökte skrämma mig genom att säga att det fanns maneter i vattnet som skulle komma och brännas....men jag köpte det inte, men han gick på så mkt att han nog gick på det själv... ha ha ha så han bada inte mer sen ;P he he så han skrämde sig själv =D he he he

sina sa...

Ja nedra sadist alltså!
Och så ser man hur han riktigt skrattar ända från hjärtat när han lyckats!
Min storebror var precis likadan!
Mkt typ ; huuu-h kolla bakom dig och så ser han samtidigt skräckslagen ut!
SKITGUBBE!