onsdag 16 november 2011

Våran dag i sjukdomens tecken

Jag har flera ggr sagt till Micke att jag vill ha våningsfat!
Jomen det fick vi ju av din bror & Catrine i förlovningspresent, har Micke sagt.
Neheee det skulle jag komma ihåg isåfall!
Men idag när jag var till källaren, där Emmie för övrigt höll på att låsa in mig och jag blev LIVRÄDD och tusen tankar hann rusa i huvudet på mig,
hur som, där nere hittade jag presenten och Micke hade ju rätt! =)
Och jag blidde glad såklart!
Vi försökte med lite utelek, men Emmie-troll orkade inte så länge.
Hon o Mio är som katt o råtta här hemma, så bråka o låta som om brandlarmet gått orkar dom,
men det är nog allt lilla Emmies krafter går till just nu.

E man för liten för toan och ändå så gärna vill vara som alla andra,
ja då får man göra såhär=)
Mio har varit en smula seg & pluttig idag. Hans tur nu???
Jepjep, jag hann säga till jobbet att jag arbetar imon, ja till 80% säkerhet iaf,
men sen satte emmies diarrér igång igen,
så det var bara att ringa till jobbet ; JAG ÄR JÄTTELEDSEN MEN....
Uh vad pinsamt!
Men vad ska man göra???
Får de inte in nån till kvällen så ska jag jobba iaf,
men börjar när Micke kommit hem.
Jag sa dock att det kan hända att jag drar med nån skit hemifrån?
men det är upp till den ansvariga att bestämma.
Det är sån personalbrist nu så hujja!
Nu vill jag bara att snorpan ska må bra och BLI GLAD igen!
Och så vi kan åka till tokiga tälje på söndag och fira Mili såklart!
Nu mår jag illa, inbillning eller trötthet, jag vet inte, men jag säger natti! =)

Inga kommentarer: