måndag 1 september 2008

Min lilla Emmie

På senaste tiden har Emmie redan somnat typ vid halv åtta på kvällarna.
Sicken duktig tjej. MEN! Det betyder att hon vaknar tidigt på morgnarna o är jätte pigg,,
pratar o stojjar tills jag går upp med henne=)

Idag har vi haft finbesök=) Eva & dejz och Annica & Viggo var här.
Det tyckte vi var jätte mysigt... Vi har inte setts på ett tag.
Och när vi alla sågs ihop sist var ett bra tag sen sist.
Det är inte så lätt att pussla ihop dagarna alla ggr.
Får se om vi kan ses imon me? Kommer inte ihåg va Annica sa att hon skulle göra lr OM hon hade nåt annat för sig? Hon har tattat sig idag o jag är ruggigt nyfiken på resultatet=)
Eva glömde filmen till Lucce. Hinner du hit imon får du ta me den då!
O Annica, tack IGEN för söta sakerna du köpte till din sons blivande <3
Jag är så glad att jag har er här.. Då känns d inte lika tufft att bo ifrån mina söta där hemma.
Nu blir det film här hemma. Ska glutta på en film me min favvo skådis,
ingen mindre än Adam Sandler! Han e sååå tokigt rolig! =)
Puss o god natt för mej så länge <3

Inga kommentarer: