måndag 22 september 2008

En lugn dag hemma


På bilden ; Emmie vände sig för 1a gången för typ 1v sen.
Nu rullar hon så duktigt så.
Kämpar trots att hon e sjuk=)
Hon slemmar & hostar fortf mkt, så jag lämnade ett meddelande till våran bm på bvc.
Måste ändå prata med henne ang smakportionerna som vi snart får börja med.
Idag har vi bara en lugn dag tillsammans i hemmets trygga vrå.
Kureras oss. just nu känner jag mej piggare. Men det kan bero på Panodilen oxå?
Haft så hemskt ont i huvudet o tryck i bihålorna... Men som sagt, snart e vi fit 4 fight igen=)
Passar på o pysslar lite hemma. Ringt till Folksam o ska ta en försäkring på lilla sessan <3
Så skulle jag kolla upp det här med dagis. Men vet inte vart jag ska vända mej???
Jag får väl ringa till Eva o fråga=)
Paj skulle jag baka, men ingen vill såklart äta min snorpaj.
Å jag vill inte göra en stor en bara åt mej... Så den får vänta!=)
Hepp, ska umgås lite me Troll nu... Puss hej <3

1 kommentar:

Eva sa...

ååååå din paj vill jag ha, e riktigt sugen på det just NUUUU!!!Krya på er nu tjejer så vi kan leka snart...pusseluss...