torsdag 11 september 2008

Ont det gör ont !!!

Åååhhh så ledsen Emmie vart då hon fick en spruta i varje klinka.
Måste ha svidit till rejält. Men hon va så duktig ändå min lilla bubba <3
Men redan vid mätningen kom darrläppen o krokodiltårarna.
Det är så när hon blir rädd o vill till mamma sa sköterskan.
Vi mätte 62cm & vågen stannade på 7,2kg !!! KÄRLEK!
Ojj! Sa jag. men hon visade mej kurvan o den va helt normal...
Emmie låg lågt de första 2månaderna o nu går det me en jäkla fart=)
Mer o pussa tyckte jag=) Min lilla tösa börjar bli stora tjejjen.
Nu är hon allmänt låg o tyst för att va min annars så aktiva bebis...
Dock vände hon sej näääästan idag. Guud så hon kämpar.!*ler*

Sen fick jag brev ang min gamla lgh i Tälje. 5000baloobas ska jag betala för en hatthylla från 40-talet o väggen i vardagsrummet där det fattas en liten bit (ca 10x5cm) tapet,
och för fettfläcken som uppkommit från den jag hyrde ut lgh till.
Ska se om vi kan komma fram till nåt.
Men! jg tycker att TB är jääkligt orättvisa o snåla, det är inte omtapetserat sen 99,
kunde inte den nya hyresgästen få välja tapet o TB stå för´t??? Aja, orka bråka.
Tur att man e stenrik me mammapeng. haha.

Nu ska jag ge min sötnos lite närhet här... Puss Love <3

3 kommentarer:

Eva sa...

Lilla hjärtat, pussa på det onda från oss!
Ja, JÄVLA TB att dom inte vet HUT!!! Men det e ju som du säger dom vet väl att man e stenrik när man e mammaledig så varför inte!! ;0) Du Sina, nu saknar jag er igen...måste ses snart. Nästa veckas har jag vanliga bilen igen!Pysselyss...

Anonym sa...

jaaa=) Lr så hörs vi imon om sessorna mår bra, så friserar vi dej=)Rings ikväll! Puss <3

Anonym sa...

Åh blir så arg på dom idioterna! Överklaga gumman..om det går?