måndag 22 september 2008

Skrutt...


Hur som så ringde jag sjukvårdsupplysningen eftersom Emmie rosslar o hostar så det tom låter o göra sååå ont i hennes lilla hals,
men där sa dom att så länge barnet äter o inte har svårt o andas ska det inte va nå fara? Okej, tror på dom dådå...
Enda utflykten idag var att hämta pappa Micke från jobbet.
På med varma kläder på Emmie.
Vi kom ut till bilen å då starta lilla gumman. Hon va sååååå lessen o hon grät/skrek så jag tänkte att nu hör hela Väster henne..
Jag satt kvar i ilen o försökte me allt. Svetten rann. O tårarna samlades i mina ögon med.
Va var det för fel på henne?? Jag sprang in me henne.. Värmde snabbt ersättning. IGEN!
O hon blir helt tyst o dricker för glatta livet!
Det lustiga var, att hon hade ätit 30min innan. Hmm. Men som min kloka storasyster sa ;
Ibland kan barns hunger hänga på millilitrarna.. Hunger vad är det?? Dom känner ju bara att dom får JÄTTE ont i lilla magen. Skrutt då...
Jag meddelade lilla pappsen att vi skulle bli sena. Troll fick äta i lugn o ro.
Sen blidde det bilen som hon älskar. Och hon somnade ganska så genast,
med ett hårt grepp om mina fingrar <3
Carro! Titta så bra mössan blev när jag tvättade den!=) Den krympte lite, så nu kan vi använda den. *wiiii* Jag ÄLSKAR den!!!!!
Nu blir det OutSiders här. Ska se på galna nakna människor! Lattjot!


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh lilla skruttan!
Den passar ju jättebra=) så fin hon är!

Saknar er!