onsdag 10 september 2008

Vaccination imon...


Aaahopp, jag är så vimsig så jag blir fruktansvärt trött på mig själv!
Det är ett mirakel att jag kommer ihåg o ta på mej byxorna innan jag går ut vissa dar!
För en stund sen ringde våran Bm från Bvc.
Emmie skulle fått sina 1a vaccinationer IDAG!!!
Jag har helatiden sagt den 19de.. Micke i luren o jag tittar i den gröna boken, japp, idag 11.30 skulle vi vart där.
Ohh så pinsam jag är. Bad om ursäkt o det va ju ingen fara alls.
Ooo så fick vi tid till imon. Så imorgon kl.10 ska Emmie få sina 3månaders-sprutor. Uhh.

Imorse skulle jag på Mama-mia me tjejerna , men kom inte iväg nånstans.
Gömde mej hemma i tystnaden o mörkret med sån huvudvärk. And no pills..
Sötasöta Annica kom sen på morgonfika med Panodil inköpta. Och en stor påse vindruvor.
TACK Gumman! Du e guld! O Viggo honom kan jag bara äta upp=)

Nyss hade vi Dennis & Maria på besök. Dom är i v.17 nu o magen syns klart o tydligt.
Så sött så <3 gissa=")" terkommer=")))" style="color: rgb(102, 102, 204); font-weight: bold;">Nu ska jag bada Emmie... kan ju inte missa det. Troll kommer nog sova gott inatt?
Hon har inte sovit så värst idag o varit lessen i ögat.. Helt övertrött igen...

Uppdaterar imon om hur det gick på Bvc. Puss o kram.

Inga kommentarer: