tisdag 16 september 2008

Huuuhuuuu kockoloooo sikken dag

Shit pomfritt vilken konstig dag...
Jag har varit helt Seppo idag känns det som. E la för natten var tokjobbig me lilla Troll.
Först va det mkt stånk o bök me lilla magen, sen typ vid 4 vart det gallskrik.
Det var sååå hemskt hjärtskärande=(
Jag lovar att Emmie har INTE gråtit/skrikit sådär sen hon hade jätte jobbig kolik precis i början av hennes lilla unga liv.. Tror nog att hela huset vaknade innan jag kunde trösta henne tyst,
men det skiter jag i ! Det var SÅ synd om henne. hon vart ju helt blå lilla gumman.
Som en zombie tvättade jag några timmar på morgonen. Så har vi bara varit hemma.
jag ser ut som o känner mej som trollmor, men skit samma.
Emmie har vägrat ligga själv idag lr sitta i babysittern. Hon ska va nära mej helatiden o snosa in sej i halsen typ...
Vid 12 somnade hon på soffan. Då passade jag på o åt lite o kröp ner breve henne sen. Aaahhh=)
Hann vila typ 30min, sen vaknade hon ; helt slemmig o hostig o slemmet e ju som klister som inte lossnar... Ska hon bli sjuk nu oxå??? Men, tyvärr är många sjuka nu.
Pratade me Acca imorse o lilla Viggo e jättesjuk bubben.
Vi får se dådå. kan ju va att hon vart tokslemmig av att hon sov??? Lr inte.
Jajajaa, det finns inget vi inte klarar av. Pojakaa!
Mår vi bra tomorrow ska vi till Dejz & Eeve<3
Morgonkaffe & mys o prata gojja tjejer emellan. Mm, för vi har ju inte hunnit skvallra tillräckligt denna veckan=)))
Förresten så GRATTOS Dojjan till 1a söta tanden=) *pussa*
Nu ska jag klä på min sjukling o åka hämta pappsen. Han skulle tvätta min bil o fixa nåt me d där som jag pajjade på bilen,
(när jag backade på en jätte bumling till sten.)


Hörs sen. Puss o kram love love love <3<3<3<3

Nuu sej braiga musiken igen =

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman då vilken dag ni verkar ha haft:( Hoppas inte hon blir sjuk:(

Pusss

Anonym sa...

Tack hjärtat! Puss tillbaka:)
Jaaa det skulle vara jätte mys om ni kunde komma! LÄngtar efter er massor!

Love u söt