lördag 20 september 2008

Mår inge vidare.

Idag mår jag inge vidare alls. Näsan e totaltäppt men rinner skita mkt ändå. Jag nyser o nyser.
Inget med det. Men nästan varje gång blir Emmie skiträdd o börjar gallskrika.
Man verkligen ser på hennes ansiktsuttryck hur skraj hon blir.
Jaa, jag har försökt att "nysa inåt", men det är för avancerat för en tjej som mej.
Känns som att hela hjärnan ska spruta ut ur örona o ögona ploppar ut.
Så jag låter bli!!!!
Skallen dunkar o jag ser ut som f-n... Men, inget o hänga läpp för!
Vi har haft en jättemysig dag ändå.
Gick upp strax efter 6 med en JÄTTE pigg & vild liten trollunge=)
Hon får nästan varje morgon sånna där tokattacker då hon nästan äter upp mitt ansikte. *s*. Lixom greppar tag i mej, helst håret, o attackerar ansiktet=)
Började tvätta vid 8 o vart klar vid 17. Mindre kul, men skönt o ha det gjort!
Svärfar dök upp med en hmm va heter dom,, en krämkaka! Ohoo va gotta!!!
Så lattjade Micke me Emmie där på dan när jag dammsög o fixa me tvätten, svettig som zlatan.
Blir ju andfådd för minsta lilla. *Phuuu*
Vi har gluttat på film. Wall-E. (söt roboten=) Och så var vi på promenad. Jätte skönt!
Men nu känner jag mej verkligen INTE på topp. Voi voi...
men jag är nöjd med dagen. Mysdag me lilla familjen <3
Funderar på att gå o lägga mej faktiskt... Så kanske jag mår bra imon tänkte jag=)
o så e jag faktiskt helt slö o slut i huvet.... Pulserar uppe vid näsroten ounder ögona.
Gnäll gnäll gnäll herregud jag e bara förkyld. Men skönt o klaga lite ibland hehe.
Emmie sover. Spjälsängen vid min säng. Så jag hör alla hennes andetag.
Bubblar ju snor om stackarn=(

Hade tänkt o baka en paj på måndag o bjuda hem mina flickor, ifall de kunde komma,
men nu e det väl ingen som vill äta min snorkaka.. *snyft*

Nu ska jag soooova!!! HYVÄ YÖTÄ <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Man måste få gnälla ibland gumman!
Saknar er massor:)