lördag 6 september 2008

Modelling ;)

Sådär, nu har jag lite mer tid o skriva...
Micke sover än & Emmie somnade om..
Joo, ang inlägget innan, om barnmodell, såhär var det ;
En vän till mej som alltid beundrat min lilla Emmie så mkt och aldrig glömt och visa det (SötGUmma!!) tyckte att jag skulle skicka in bilder på Emmie till en tidning...
Först tänkte jag naaa barnmodell?? Inte ens tänk tanken.
Men när vi suttit o pratat en stund,,
och som alla andra mammor som är stolta över sina bebisar tänkte jag att jaa kanke????
Jag kanske kunde testa? För skojs skull...Jag mannekänga själv som liten ju. Ha!
Sen var det inge mer med det.
Jag visste inte ens vad man skulle skriva /skicka bilder.
VART/VEM skulle jag höra av mej till???
Jag hade ju inte ens några bra pics hemma o skitcameran hade pajjat...
Men så tänkte jag ; ähh va fasiken, jag skriver direkt till Red, Haha.
Utan A hade jag inte ens kommit på själva grejen o nu kändes d bara som en spännande sak att göra=)
2 rader o 2 bilder som jag redan hade på datan. Såås!

Hade tom glömt det hela tills jag fick mail ! Glad vart jag såklart, MEN ;
Det där är inget jag tar på så fullt allvar.
Herregud tänk så mkt söta bebisar det finns land o rike runt !!!
Men i MINA ögon är ju såklart Emmie det finaste o hon är MIN stolthet.
Hon är ju min lilla sessa =) Nu och för alltid, HUR SOM ! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va roligt gumman! Hon är ju så fin!! Lilla sessan! Saknar er:(

accka sa...

Självklart ska Favvo gumman bli modell:) Sötaste lilla tös som finns:)
massa massa MASSA kramar<3<3