måndag 8 september 2008

USÖ imon


idag har det regnat hela dagen.. Trots att vi va rätt trötta, jag o min dootra,
klädde vi snällt på oss imorse o åkte till Eva o Dejjzan med en påse bullar...
Där trivs jag så bra o det känns som hemma..
(förresten gumman så hoppas jag att det gick bra nu på kvällen o
att natten blir okej trots sötnosens knasmage idag<3
)
När vi väl kom hem var Micke redan hemma o jag o Giz somnade under pläden med regnet droppandes på fönsterbrädan. Nära nära, så himla mysigt!

Imorgon är det dax för 3mån kontroll på USÖ (Örebro universitetssjukhus) med Emmie pga den jobbiga förlossningen. För att se så Emmie inte fått nå skador/men pga syrebristen. Men, min fina tösa har inte visat några som helst tecken på att nåt skulle va knast. Hon är jätte med o lär sig nya saker helatiden..
Visst, jag erkänner att jag har lite ont i magen o nervositet,, helt normalt va?
Men det kommer o gå kanon! OCH, skulle det visa nåt,, är det inget vi inte skulle klara av.
Emmie är alltid min Emmie och jag kommer alltid älska henne gränslöst, hur som.

Inga kommentarer: