torsdag 18 september 2008

Fortfarande så pluttig...


En ny dag.. Och Emmie är fortfarande kanonsnorig o hostig... Rosslar om stackarn.
Men natten var hyfsat bra iaf... Och Gizmo ler o skrattar och ögona är fulla av förkylningstårar=(
Idag håller vi oss hemma i värmen.
Söta Jessica ska komma om en stund på fika. Hon skulle köpa me sej kyklingbaguettter.
*mumma*
Ska bli kul o träffa henne o få se hur bebi-magen har vuxit=)
Har nog inte sett henne på typ en månad, så nog måste det finnas en kula där nu=)
Dagarna o veckorna går så fort o även fast man ofta vill ses så hinns det inte med lixom..
Men nuuu så=)

Emmie fick post från morbror igen. Så gulligt! I LOVE YOU kort.
Men inget till lillsyrran inte. Hö!
Och så kom den efterlängtade räkningen från TB.
Vill så gärna ringa dom o säga allt det jag vill ha sagt, men jag är ju så FEG!
Jag vet att jag får tunghäfta. Ööö ööö öööö jomen det e klart att jag betalar.
O så tänker man "skit på er"...
Ajaaajjaaaa så är det nu...

Ska passa på o dammsuga nu medans Emmie sussar...
Micke skulle jobba över idag. Sen hjälpa brorsan sin o flytta.
Imon är det fredag! Veckans nästbästa dag. Då blir det stan me mina söta här...
Bara Emmie mår något bättre? Men det gör hon nog=) Pusspuss så länge <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas hon kryar på sig snart vännen:( Så jobbigt när ens barn är sjuka:( Man´vill bara ta det ifrån dom!

Prinsen mår bra idag. Han hade varit lite hängig igår men det blev bättre.
Nu är kläderna skickade så dom borde vara framme imorn. Förlåt om det dröjde söt!

Saknar er!!