lördag 13 september 2008

Heldag me Axu & Christoffer

Idag har vi haft en heldag me mina söta systersöner,
Axu en söt aktiv 7åring & Christoffer som blir 14år nästa månad;)
Vi käkade o såg på film. Sen passade jag på o klippa deras alldeles vildvuxna kalufser.
Oj! Var det så dom såg ut under Jofa hjälmarna?? haha. Såå fina så fina!
Alex var med o badade Emmie vilket ha tyckte var jättekul.
Sen efter passade han på att bada. O äta ännu mera,, å äta många bitar sockerkaka=)
Är man aktiv så gör man av med mkt energi o d behövs fyllas på mkt o ofta. *ler*
Nu känner jag mej lite småvarm men jag fryser. O e lite snoorig.
Men kan va för att jag är rätt så trötter?
Emmsi var lite svårnattad ikväll. Hon ville att jag skulle ligga nära nära..
O det är ju så härligt när dom där småsmå händerna letar efter ens fingrar.
Och så klamrar hon sig fast hårt. Mysbebis!

Imon är det söndag. Vilket betyder att min Ellen & Carro kommer!
Och mina favvopojkar såklart. O så hörde jag att systra min ska följa med??? Glad jag vart!
Nu har jag inte träffat flickorna på ett par veckor..
Dom veckorna känns verkligen som en evighet jämt.
Emmie har hunnit växa massor igen. O det har säkerligen Carros bebbemage med gjort?
Mmm! Om jag räknat rätt, så har vi en ny bebis i familjen om sisådär 3v?
Oooohhh jeesus så efterlängtat! Blir det en sessa lr en prins?? Gud så spännande!
Hur som, så får vi en alldeles ny underbar medlem i la familia <3
Det finns andra saker med som jag väntar på helhjärtat om man säger så.
Och den dagen jag får ett samtal vet jag inte vart jag tar vägen?
Uhhh jag blir helt tårögd av bara tanken. <3>

Just nu har jag inget mer nytt att förtälja...
Va säger flickorna om Tristan & Isolde på måndag?
Jag har försökt se den typ 10ggr, men sen kommer det nåt annat emellan jämt.
Men den verkar topp! Det var allers för today. G´natt Sverige !

Inga kommentarer: