måndag 15 september 2008

Mys-Måndag

Då sitter jag här igen, med en tokigt glad liten tjej brevid mej...
Hon studerar sin mamma o ler världens största leende när jag tittar på henne=)
Oohhhoooo vad jag älskar henne <3.
Imorse kom min favvo Eva & Söt-Daisy förbi på fika... Eva forf lite förkyld stackarn.
Hon förbannade sig över mej för att jag inte hade halstabletter hemma till hennes onda hesa hals.
Lovar o ha allt det nästa gång gumman! Hehe.
Efter att dom 2 åkt, kom det en ny hes tjej hit me sin söta son. Annica & Viggo såklart.
Annica hann fota så söta bilder på det lilla paret=)
Så jag väntar ivrigt på att få några. fina pics=)
O min lilla svärson vände sig o mamma A vart helt tårögd. Sötnos!
Sen skickade lilla sööta Carro några MMS på urgulliga 5myror kläder som hon köpt till Emmie.
Hon skämmer bort Ems totalt. TACK hjärtat!!!
Du kommer att få igen allt sen när våran nya familjemedlem kommer! <3
Såås, hittills idag har jag haft en bra dag kan man säga=)

Igår var mina söta hemifrån här. Loijsan, Carro & Joona..
Ni passade verklige på o komma en dag då jag som mest ville OCH behövde ha er runtom mig.
Allt kändes genast så mkt bättre.. Älskar er så tokigt mycket!
Loijsan hade med sig en enormBuddha- tavla till mej. Helt underbar! TACK!
O carro o joona hade gjort en fin förstoring på en söt bild på Joona&Emmie. Så gulligt av er!<3
Sen den dagen då Emmie har ett eget rum, ska tavlan va där inne.. Love love love !

Om några tmmar ska jag evt ut o powerwalka me lilla söta Annica.
fast då har jag Emmie i selen o hoppas på att orka hålla takten heheheh.

Nuu är det dax o kolla vad det ska bli för käk idag?
Bara fikat massa idag o det e ju inte bra nånstans. Måste skärpa mej!
Skrev jag att Trullsan vände sig för 1a gången i fredags? Wihoooo.

Af wideschen (eller hur man skriver?) Puss hej <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Så helhjärtat glad min söta att du har fina flickor nära dig=) du e värd de bästa! Mi love you loooong time;)