fredag 12 september 2008

Perjantai ;)

Aaahopp så var det fredag igen.
Veckorna går tokfort. Inte mej emot.
Idag skulle evt jag o Eeeve ses, men stackarn e jätte däppd i däsan o förkyld..
Krya på dig gumman så myser vi på måndag <3
Ooo så ahr ju Emmie haft lite temp. Men hon e inte grinig för det...
Hur som har hon fått massamassa tid tillo lattja idag. Så tvättade vi hela fm ihop, hehe.
Hon hängde nöjd me i bärselen, titta upp me jämna mellanrum o se till slut somnade hon;)
Innan dess kom vaktmästaren o hälsa på henne,
men blyg som hon blivit log hon mot honom, sen gömde hon ansiktet mot mej o så kunde hon ha fortsatt hur länge som helst tror jag? *ler*
Hon gör så mot Micke emellanåt med. Så sött!
Pappa Micke kom hem tidigare.. Varm o slö... Faan, jag vill inte bli sjuk nu!
Ändå hjälpte han mej o städa här hemma.. Torkade fönstrena i vardagsrummet.
Men sen va han rätt slut stackarn. Men OBS ; jag bad inte honom göra det!!!
Vi sover typ aldrig på dan, men alla 3 somnade i nästan 2 timmar!!!
Helt otroligt för familjen damp=)
vaknade till att Mickes mobil ringde. Båda studsa upp o Emmie vart jätte rädd,
så där kom darrläppen o krokodiltårarna fram för dagen dådå.. Skrutt.

Nu längtar jag till söndag då Loijsan & Carro & mina pojkar kommer=) *Wiiiii*
Tänk så man kan sakna !
Så pratade jag med Anna idag & hon skulle fråga tjejerna om hon o Cornelia får följa me nästa gång de kommer. Skulle va jättekul o se sessorna. Lilla Cornelia har nog vuxit massor redan=)

Åter till min lilla familj här nu <3>

Inga kommentarer: