fredag 19 september 2008

* Rara söta *


Imorse vaknade vi tiiidigt. Det gamla vanliga såklart.
Och så skulle viju möta flickorna o prinsen på stan.
Ett tag tvekade jag då Emmie hostade så, men jag tog tempen ; ingen feber!
Så lite frisk luft skulle ju inte skada.
Klädde på henne massor o bäddde ner henne i vagnen.
Hon låg o tittade i vagnen. Vi mötte lilla söta Annica me prinsen på vägen. Och väl på stan stod Eva o Dejjan o väntade på oss=)
Sen somnade Troll efter en stund och sov så väldigt skönt. FRISK LUFT!!!
Emmie fick ett sött armband av Dejz, med en pärla med ett E. Såå sött! Tack <3>Strosa runt lite. Fika o tjejsnack på Java. Gott!
Sen ville flickorna till Våra Små (heter d så?). Där hade Eva köpt varsin haklapp till dreggel-Emmie & dreggel-Viggan. hehe. En rosa o en babyblå. Tack sötnos!
Så Gulligt av dig =)))!

På hemvägen köpte Annica riktig choklaaaad som jag "var tvungen" att äta me henne på hemvägen, haha. Guuud så gott!
Så fort vi kom hem började Emmie gallskrika. Ont i magen bla.
O väl hemma väntade ett paketavi=) Ohoooo det efterlängtade paketet från carro hade kommit!
Hämtade hem lilla pappa o sen hämtade vi ut paketet.
Jeesus gumman inte trodde jag att du skickat SÅ MYCKET kläder!!! helt otroligt.
Massa massa massa 5myror kläder. Så fina! jag o Emmie satt på golvet som på julafon o bara tittade på allt hur länge som helst. Tack älsklings-Caroline, du är helt wunderbaum!
*Älskar dig*
Sen åkte Micke o hjälpte brorsan sin o flytta. Nu e han typ granne me oss.
När han väl kom hem var Ems nybadad,nymatad mm mm.
Vi käkade pizza. Och Emmie satt med. Hon e vaken än. lilla gumman vill inte sova.
Även fast hon verkar JÄTTE trött.
Vad mer? Jag börjar bli sjuk. Bajs! Det har jag inge tid me, hohoooo.
Sist men inte minst, vill jag bara säga att jag är evigt tacksam för dom goa vänner jag har i mitt liv. Ni är guld värda o jag älskar er så väldigt.
Vilka mer jag älskar? Emmie & Micke såklart. Över allt annat o lite till <3<3<3>

1 kommentar:

Eva sa...

Söta du, vi älskar er också!! Tack för en toppendag, hoppas ni mår bättre imorrn! Kram