söndag 7 september 2008

Då va denna dagen över

Helgen har gått fort igen...
Idag har vi vart på långpromenad. Bakat bullar. Mina favvopojkar från Sthlm va förbi efter Norgeresan.. Dom såg lite smått trötta ut.. Så några bullar o en kopp kaffe slank d ner,
d turades om o hålla Gizmo en stund var..
Hon stod o rent ut sagt stirrade ut pojkarna. Haha. Känner igen dom helt klart...
Olle såg smått besvärad ut när han försökte tugga i sig bullen o Emmie släppte inte blicken ifrån han. haha. Olle; hehe-hejhej. Stackarn=)
Sen åkte dom... Lämnade oss här... O hjärtat värker varenda jäkla gång...
Men näta vecka kommer dom nog igen, me söt-flickorna me <3
Ems har haft jätteproblem me magen under helgen.. Så synd om henne=(
Lååånga stunder har hon stått framför mej utan nåt på så inget trycker på magen,,
hållt i mej hårt me båda händerna o bara lutat sitt lilla troll huvud mot mitt bröst.
Det tycker hon om... Bara vara o slappna av. Ja ni vet... Brumbrummmm.=)
Ööö, Eva ; det blev bullar kvar till imon!
Tror på en bra natt då Emmie somnade nöjd nu om man säger så,
så då kommer vi till Tybble isf.. Annars rings vi.
Sen en annan sak som jag tänkte på,, denna helgen har det varit mkt pappa-dotter (även fast jag vart hemma) och det gillar vi... Emmie skiner upp så fort lilla pappa visar sitt ansikte=)
Älskar älskar o älskar.
Nu är jag TRÖTT. Inte blitt rejäl sömn på ett bra tag...
Sååå jag säger go natt Sverige. Hörs snart igen! PUSS <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihih tack hjärtat!! Haha jag äter allt:D Du får bestämma helt själv;) Bara jag får träffa er så blir jag nöjd!
Ja passa på och klämm nu för nu är det inte långt kvar:D Längtar!!
Åh jag lovar att hålla tummarna! Hör ev dig när ni har varit där! Lycka till! Pussspusss love u