måndag 29 september 2008

Firre!

Aaa, jag lagade firre idag!!! Det ni!
Jag e nog världens sämsta kock. Kan bara enkla rätter som d mesta me makaroner o så woka.
Men jag trolla ihop laxfile, sås o potäätis, precis som tant E lärt mej.=)
Jag lyckades bra o det tyckte nog Micke med.
Han e ingen fiskmänniska men han åt med god aptit, så jag fick nog godkänt?
Och jag kände mej så duktig så=))) Ha!

Jag ska få en Web cam av Ellen!!!!!
Så himla kul!!! Då e mina nära o kära både hemma i tälje o i grannlandet lite närmre lixom=)
Helt phörfekt!

Emmie var på riktigt bushumör ikväll. Så rooligt=) Så vi lattjade en bra stund o senare behövde jag bara visa min tryne så börja hon skratta sötnosen=)
Hoppas att hon gjorde av med sin energi,, så vi båda får sova inatt=) Va skönt det skulle va!
Men, blir det inte så, e det ingen fara på taket..
Bara ett leende av henne mitt i mörka natten så har jag redan smält 100ggr om...

Såg nyss ett program om människor som har dyra o väldigt verklighetstrogna
dockor som sina bebisar.
Dom klär dom, låtsasmatar, byter blöja, har riktiga vagnar som de promenerar ute med, bilbarnstol i bilen, jaaa behandlar dom helt enkelt som riktiga bebisar !!!
Först tänkte jag att Shit det där e ju helt sjukt ju!!!
O visst... Men sen började jag tänka lite djupare o det värkte så i hjärtat.....
Nattinatt <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e duktig du gumman! o fisk av av allt...måste ja som sagt få bli bjuden på..
Hm..ja du ja skulle säkert bli en sån där dockmänniska om inte saker o ting skulle gå vägen...inte helt omöjligt!

O!! Grattis lilla Ems på 4månders dagen=) *pussa