tisdag 31 augusti 2010

Lille plupp

På väg till öron näsa hals. Mio ser inte alls så pigg ut på´t. Trött & ont...



Mio ÄLSKADE träklossarna i väntrummet. Det måste vi köpa åt honom=)
En trött liten hjälte.
Idag gick det så som att 2 läkare på sjukhuset undersökte Mio öron.
Helt klart öron.inf och akut bla bla bla nånting på höger?
De blåste in luft för att se o uuuu vad Mio skrek,
annars var han så himla duktig!
Det blev ännu en pc.kur (9de denna år) och nästa gång ska vi höra av oss direkt till öron näsa hals och då kan vi börja planera op av rör.
Mkt de små liven måste utstå =(
Men jag är glad iaf att det händer nåt och han förhoppningsvis snart slipper ha nå mera ont!

Väl hemma när Mio hade däckat satt Emmie brevid mig tätt tätt, (märktes att hon hade saknat mig då jag varit borta nästan hela dagen) hon ville viska nåt, men jag hörde inte vad hon sa?
Hon viskade säkert 5ggr men det gick inte o höra nåt hehe.
Då klappa hon mig på kinden o sa ; avjo mamma, avjo avjo!
Aaaaahhhhh underbara lilla flicka!!!!
Mitt hjärta smälte totalt o jag trodde att jag skulle krama o pussa sönder henne, hehe.
Avjo lilla Emmie!

4 kommentarer:

Linda o Nova sa...

Hej vännen! Var du på karla idag med lille prinsen? Tyckte jag såg dig när jag kom ut med melker från bvc...Hoppas lille snutten blir bra snart...lille gubben...Kram

sina sa...

Heeej gumman!
Jaa det var jag=)! Virrig o trött efter en vaken natt med Mio o hans öron Och som vanligt såg jag ingenting! Hööö!
Nästa gång får du ropa! =)

Gick bvc bra, har han vuxit mkt lille prins? Massa kramar

loijsan sa...

Men snälla nån planera in rör kunde dom väl gjort nu? va ska dom vänta ännu en gång för?
Stackars lilla bubbo <3

sina sa...

Loijsan ; aa det tycker jag med!
Men hoppas nästa gång är den sista! <3