tisdag 3 augusti 2010

Hmmm


Inte nog med Mios öron och att han tempar runt 38,5,
så är han förkyld o ögat smågeggar + att Rebekka från Finland hörde av sig och sa att lilla Amelia har fått höstblåsor o har ONT i munnen av dom och att lilla Madelei oxå har feber nu.
Läste lite och det är mkt smittsamt o drabbar oftast barn under 9 år.
Kan vara mkt därför Mio gråter så hysteriskt?
Och så örona förståss. Dessutom är han helkass i magen vilket tydligen var vanligt då man har höstblåsviruset (vad det nu var för nåt?) i kroppen, sa Rebekka.
När jag drog av Emmie tröjan upptäckte vi massa prickar på henne med,
så jajjamen vi kom hem till sjukdomarna igen. Booo!
Men sånt är livet, för oss iaf.
Och för dom flesta barnfamiljer skulle jag tro?

Men det är ingen fara på taket! En dag i taget!
Nu håller jag mig tokigt sysselsatt o hinner inte sakna mina nära o kära överförjäkligt iaf om man tänker så, hehe.

Lika bra o sova nu. Så nattinatt alla söta. Imon är en ny dag =)

Just det!!!! Mio kryper nu, bara sådär började han krypa idag!=)
Han har varit lite småseg i starten med allt men nu jäääklar går det undan!
Han verkar lära sig allt på en gång och envis är hans andra namn =)
Älskade goosbulle!


2 kommentarer:

Laila sa...

Gosgrodan vad söt han är.

loijsan sa...

haha han hoppkryper ju =))) sött de ser ut =)