söndag 8 augusti 2010

Sunnuntai


Vad har hänt idag då?
Det har hänt så mkt som att vi missade Lela & hennes lilla familj som skulle till Örebro.
Varför?
Joo för att vi är sjuka som vanligt !
Jag är van med sjukdomar o allt man får stå över pga det,
men idag vart jag riktigt ledsen!
Jag hade så gärna velat ge söta Lelan en kram för att hon är så himla stark o duktig,
snäll o rar.
Och jag hade av hela mitt hjärta velat äntligen få krama om fina Cash o lilla söta kämpen Bailey.
Men snart snartsnart får vi boka in en heldag, ok? =)

Vi har som sagt bara varit hemma o pysslat.
Jag fick ett ryck o röjde i alla 3 garderober inne hos barnen.
Ut med massa skit! Ner med julgranen som nån tryckt in i hörnet hömm.
Så nu finns det mera plats.
Insåg att vi har en platt-tv där, som jag inte tänkt så mkt på.
Vore ju kul om den kanske kunde få komma upp nån dag?=)
Gick igenom lite småsmå kläder, ifall nån är i behov.
Och så tog jag fram regnkläder o grejer.
Verkar ju som att lervädret fortsätter så?

Igår såg vi en riktig rysare. Hjälp vad läskig!!!!
UNREST hette den. Sjukhus & andar som väcks till liv då själen inte fått ro... Huhh!
Knappt så jag vågade stiga upp o göra välling på natten.

Nu ropar Emmie från badet. Hejhej!

Inga kommentarer: