onsdag 4 augusti 2010

Sjukt mkt presenter

Då e denna dagen slut oxå. Fort går det!
Båda barnen är förkylda, snoret bara rinner. Men stämningen är god ändå tycker jag,
trots en del gråt + att jag saknar mina hjärtan av hela mitt hjärta fortf =(

Idag har jag tvättat massor o så har vi fixat o trixat hemma.
Emmies säng står i stora sovrummet igen och så får det nog vara tills barnen har det stora rummet och kan sova nära varann?
Så nu har vi ett sovrum och ett lekrum. Det passar oss bra, tills vidare iaf=)
Sätter in några bilder på av alla hundra fina saker som barnen fick med sig hem från Finland.
Jag eller VI blir så himla glada och tacksamma och jag vet aldrig HUR jag ska kunna tacka nog??
Varsin nalle med en bild på barnen=)

En självlysande napp!!!! GULD när man är trött på natten o fumlar o letar!

Favvodojor i svart yeeey!
Massa sängkläder, gardiner, gardintyg, en Bratz matta som emmie kan ha sen mm mm mm.
Och så fick barnen en handmålad Disney väggklocka, kommer inte på vad dom heter nu??
Sån där kokkoooo kokkoooooo ni vet=)
Tingeling som tittar ut när luckan öppnas=)
Tar bild nån dag. Mkt fin.
Och så en hel del kläder och MÄNGDER av färdig välling o sånt !!!
Jag vill inte ens säga vad vi & bilen såg ut som när vi passerade tullen hahahahaha.
Saker ända upp till taket, typ=)
Det var roligt o komma hem och packa upp allt fint vi fått. Så tack älskade söta underbara!

3 kommentarer:

Laila sa...

Angående Emmies klocka: Kan det vara ett gökur du menar???

loijsan sa...

underbart =)

sina sa...

Japp laila SÅ heter det ju! Tack=) hehe