fredag 20 augusti 2010

Fredag igen

Lilla farbror=)
Emmie valde själv nya gummistövlar till dagisstart ;)


Storasyster är Mios idol...


Idag skulle vi ha myst med Ida med familj men det blidde inget då det är influensigt i familjen deras. Synd tyckte jag för jag har saknat dom så o SAKNAR!
Men kanske ses vi på söndag om de mår bra?
Och om det nu inte blir så att jag åker till tälje för o träffa sötnosar?
Min gamle söta far e ju hemma o så skulle jag vilja hinna träffa syrran innan hon ska iväg o sååå. Vi får se hur jag löser allt!

På måndag börjar dagis igen och Emmie har valt nya större gummistövlar.
Bra val tyckte jag. Ursöta blommiga=)
Vad annars, inget speciellt, dagarna rullar på med världens fart.
Flera vänner ska ut i helgen o jag längtar lite smått efter o få gå ut o svänga mina lurviga oxå.
Händer ju inte alltför ofta!
Vilket det inte behöver göra heller iofs.
Men nu känner jag att det börjar bli dax.
Lite fina kläder o fixa sig iordning o vina lite o sen att få DANSA!!! Me like a loooot!
Jajjajaaaaaa!
ha en fin fredag allihopa ! =)

1 kommentar:

loijsan sa...

haha söt lilla farbror ;))

Stövlarna e ju superfina! ja skulle kunna ha likadana=)