torsdag 26 augusti 2010

Trots, snor & massa kärlek

Nyklippta Mio-bubb





Idag e det snorigt här!
Mio lite granna & Emsi väldigt snorig.
Båda är dessutom känsliga o småvarma och Emsan trotsar på som bara den.
För det mesta försöker jag 'bota' det med kramar,
ibland funkar det, ibland inte. Oftast är det bäst att låta henne bara vara. *ler*
Det är mkt göra-tvärtom-vad-mamma-säger, höga toner o NEEE-E!!
Ja, alla som har knoddar vet hur det är,
man får andas lugnt o räkna sakta till tio och tillomed får man upprepa goosfraba ibland=)
Men jag tycker det är sååå roligt att följa alla steg de små liven tar.
Dom är ju bra härliga!
Lillebror har lärt sig att härma Emmies låtsasgråt, hahahaha det är så sött;)
Sen tittar han o flinar lite.
Och tom Emmie glömmer bort o låtsas hehe

Ikväll blir det sängen tidigt.
Mina små stjärnor vaknade 04.45 plingplong.
Kl.06 hade de ätit frulle, booat o badat o vi lekte för fullt på rummet=)
Så om jag lägger mig tidigt idag känns inte kl.05 så fruktansvärt tidigt kanske=)
Puss hej!

Inga kommentarer: