måndag 16 augusti 2010

Justja!

Idag blev jag så glad då jag provade mina gamla absoluta favvo baggy-jeans o jag kom i dom,
lr dom satt bra, kanske inte precis lika löst som förut, men dom sitter bra !
Jag blev så glad för jag har sålt typ alla mina märkesjeans för jag tänkte att aldrig i livet att jag kommer i dom igen!!
Men jag hade inte hjärta o sälja mina älskade fina sköna baggy från Replay-
och nu är jag ju JÄTTEglad för det.
Tänk att man kan bli så lycklg över ett par flera år gamla brallor.
Men dom jeansen har många minnen=) Lr vad säger du Ellen? =)

(Såg nu att magen ser väldigt platt ut på bilden, men det är den inte!)

2 kommentarer:

loijsan sa...

Yummy Mummy ;)

Byxorna kommer bra till användning nu när du har småglin som det måste springas efter;) hahaha Väldigt passande!

sina sa...

Jajjamen!
Dock kan jag inte ha händerna i fickorna =)