tisdag 24 augusti 2010

Bästa suprisen =)

Dagis hade gått jättebra idag med, med toabesök o allt.
Tjat tjat men det gör mig glad, att det går så bra alltså.
Efter dagis tog vi en längre promenad, sen skulle vi handla och OJ vad det började regna o dundra o blåsa.
Vi sprang hem o jag blev så full i skratt när jag fick se hur mina älsklingar såg ut i vagnen,
2små huvuden som stack ut ur det kansiga regnskyddet.
Egentligen passar den till sitt + liggdel, men nu var jag tvungen o ta den sådär.
Funkade det med=)

Hemma hann vi börja fixa o dona när det knackade på köksfönstret !!
Där ute ser jag ett litet sött o glatt ansikte som tittar in genom rutan = EMILIA!!!!!!
Aaaaaaaahahahhah vad glad jag blev!
Loijsa, lilla Mili, Joona & syrran kom o överraskade oss och det var den bästa överraskningen på länge!
Äntligen fick vi tid o umgås i lugn o ro! Underbart!
Fikade o Loijsan badade Mili & Emmie när Mio hade somnat.
En helmysig kväll hade vi!
Även fast jag precis träffat dom så behövde jag verkligen det här,
för jag vart så fruktansvärt ledsen när vi sa hejdå i söndags och idag kändes det bara sååå bra.
Kändes bra att ha dom här. Me love looong time!
Tack älskade söta för att ni kom!

1 kommentar:

loijsan sa...

Mysigt mysigt!! Men det känns som att hur mycket tid man än hinner ge varandra nu så skulle man vilja ha liiiiite till =)
Men men får duga ändå <3

Ser fram emot att se nåt av era söta ansikten kanske inte i fönstret då de är lite högre upp till oss på vån 7 ;) men i ögat på dörren iaf ;)

Älskar älskar