söndag 15 augusti 2010

Klätterapa =)

Ofta slutar det såhär när man är en klätterapa o försöker komma upp preciiis överallt!
Rutchkanan är ju så mkt roligare att klättra upp från fel håll tex och då kan det gå knast, då o då.
Sikken tur att lilla Mio är en härdad liten kille,
annars blir det till o köpa en sån där störtkruka åt han hehehehehe=)




Inatt vaknade våran bubbo kl.04 !!!
Väckte storasyster o ville inte somna om.
Efter en bra stund gick jag ut med honom, tände ljus o satte på kaffe, värmde välling o lyssnade på hur pappa Micke försökte söva om Emmie, som somnade senare igår o var MKT trött,
men ingen annan än mamma duger där inte!
Micke kom ut från sovrummet vid 5 och efter sig hade han en liten tufsig Emmie.
Lagom då hade jag sövt om Mio, så jag gick in o la mej med Emsan o bums så sov hon med=)

Nu är Micke iväg och det är jag & mina små här hemma.
Jag har gräddat lite kakor o städat lite.
Funderar på om jag ska grädda lite wienerbröd oxå, som våran söta granne kom med igår?
Hon e guld!
Mio känns varm o seg idag, tänder??
Emmie springer själv på toa när hon är nödig.
Imorse hann hon inte få ner trollerna så nr 1 hamna i underbyxan o nr2 i pottan, hehe,
men hon försöker verkligen=)
Sen vill hon gärna vara så duktig så att hon snabbt som ögat ska tömma pottan i toan innan jag hinner och det resulterar i att jag får skura toaletten mer ofta än vanligt=)
Nog om kiss o bajs !!!!

Ha en fin söndag alla stjärnor !

1 kommentar:

loijsan sa...

men då galna unge o klättra! huh!
Mili har börjat hon med...men än så länge surar hon mest för att det inte går;))