onsdag 11 augusti 2010

Mina hjärtan




Idag var Emmie med mig till VC då jag tog nya prover.
Järnvärden och nåt med vitaminer.
Hon satt så snällt vid min sida och efteråt sa hon ; Stackars mamma, dutti mamma!
Älskade flickebarn=)
Mio goos
På em trotsade vi vädret och var ute o gick med annica & Vigs trots duggregn.
Fick lite uppehåll då vi (eller Annica o barnen) matade pippisarna och sen hann vi preciiiis hem innan det öste ner o dundrade.
Så mysigt o träffa er söta. Hoppas på finare lekväder imorgon!



Jag har nyss sett ' Ett liv på BB'.
Huhh vad sånna program gör mej blödig.
Mitt hjärta slår i 180 o klumpen sitter i halsen helatiden.
Efter att ha sett akuta kejsarsnittet och bebisen som inte grät direkt,
tänkte jag direkt på mej själv.
Jag har inte fått nån vanlig start med nån utav våra små hjärtan.
Men jag är så evigt tacksam över att jag har mina barn här o nu.
Hur som, kunde jag känna lite vemod över att aldrig få uppleva e graviditet igen, aldrig få ha en egen liiiten liten bebis nå mer, men jag vågar helt enkelt inte.
Vi vågar inte.
Istället ska vi vara glada över de 2 små underbara liven vi har här hemma.
Koncentrera oss på dom o ge dom all vår kärlek, varje dag hela tiden livet ut!=)
Det ÄR verkligen verkligen den största o bästa gåvan i livet att få barn.
Mitt hjärta går typ sönder bara jag tänker på´t. Älskade små troll!

Inga kommentarer: