onsdag 18 augusti 2010

Jag är en virro











Ja idag har jag haft en sån där xtra virrig dag.
Men det har ju gått bra iaf ;)
Vi har varit ute till parken o lekt o promenerat och Emmie har kutat kutat o kutat.
Hon orkar huuur mkt som helst våran lilla tösa =)

Idag fick jag även svar på mina nya prover.
jag fick inga siffror men dr sa att mina blodvärden är så pass låga så hon skriver ut meducin åt mej, vet inte om det är nån skillnad på dom lr sånt man köper rct.fritt och redan äter 3-4tabl av dagligen, järn som järn liksom,
hur som ska jag knapra dom för glatta livet och sen ta nya prover efter ett tag igen.
Hoppas att det är nån dundermedicin för jag orkar inte vara såhär orkeslös!
jag är en tjej med klös i ju!!! HAHAHHA

Nu duschen o sen nattinatt.

2 kommentarer:

Milla sa...

Har du provat blütsaft?
Det funkade kanon för mig! Behövde bara dricka en flaska och den räckte väl lite över en vecka har jag för mig.
Ville inte äta tabletter eftersom jag är skraj för biverkningar, haha.
Visst, Blütsaften smakar pyton men den hjälper!
<3

sina sa...

Milla gumman nu kom kommentaren fram! Yeey!
Nee jag har inte testat den, min syster sa oxå att jag skulle göra det.
Men jag får väl ge dom här som dr skrivit ut en chans (o skita stenar) men funkar inte det ska jag till hälsokosten.
massa kramar <3