lördag 28 augusti 2010

Seg

Barnen sover gott och även fast klockan inte är mkt ska jag oxå sova snart.
Jag känner mej totalseg o har febervärk i kroppen.
Jag knaprar mina järntabletter varje dag men jag vete tusan om de hjälper?
Vissa stunder är jag pigg o i nästa mer slut än nånsin.
Så så så tråkigt tycker jag.
Helt sjukt vad låga järnvärden kan ställa till det!

Idag har vi bara varit hemma, förutom en tripp till apoteket och affären.
Vad är det då som kan göra mig så slut??? Helt sjuuukt!

Skickar xtra kramar o säärlek till några vänner som behöver det just nu.
Me love u a lot!

2 kommentarer:

Milla sa...

Har du provat blütsaft?? Om inte, så gör det!
Kanske inte funkar lika bra på dig som på mig men det är värt ett försök:)
Vet du hur jag gör för att kommentarerna ska komma fram? Måste klicka TVÅ gånger på "Publicera kommentar"! Är det fler som måste det?
Hoppas ni mår bättre i morgon gumman!
<3

sina sa...

Jasså måste du? Nee inte hört att nån annan gör det??
BLUTSAFT ja! tack gumman, du ser jag är så glömsk så det är pinsamt=(
Det ska jag köpa NU!
Orkar verkligen inte vara såhär längre.
Puss o kram <3