fredag 13 augusti 2010

Älskar fredagar!

Emmie försöker hålla sin nästan jämnstora lillebror still så jag kan fota lite,
men det var lättare sagt än gjort! Lilla Emsi har inte en chans mot starke Mio i brottning nå mer=)

Vi hade faktiskt en bra natt, *peppar peppar*.
Emmie sov heeeeela natten i sin säng, drömde en del o ropade ett ynkligt mamma några ggr men sov vidare.
Mio vaknade bara 1 gång för lite välling.
Sen vaknade båda två 06.
Efter morgongröten o bad o lite lek åkte vi o handlade då vi inte hade så mkt hemma.
Så nu har vi handlat inför helgen.
Det blir tacos idag. Sen vill jag se nån riktigt bra film ikväll tänkte jag!!!!
Kanske ska försöka mej på en svensk film, änglavakt heter den tror jag.
Annica sa att den är mkt bra, men tung.
Jag har bakat en rejält kladdig kladdkaka enbart för Adde som ska komma på kaffe sen.
Såsåsåså e det!




M jag tänker massor på dig och jag önskar så av hela mitt hjärta att detta är vändpunkten nu!
Jag är säkert inte ensam om att tänka o känna o säga detta ; men vi saknar dig,
den du var o den du kan bli igen! Rakastan sua!

Inga kommentarer: