måndag 9 augusti 2010

Lite lite efftektivt iaf

Idag har jag varit lite effektiv .
Jag har sökt ett par jobb.
Ordnat med papper o grejer.
Och jag har ringt till Usö-s rehab o bett om intyg för tiden som jag jobbade där +
berättade att jag snart är redo för tim.vik igen, OM de vill ha mig där?
Och till min glädje ville dom gärna det!
Så from oktober sa jag, då kan de ringa in mig när det behövs.
Känns gott o veta att jag kan få jobba lite iaf,
även fast jag helst skulle vara hemma med barnen året ut iaf.
Men måste man så måste man!
Bara att försöka tänka från den positiva sidan=)

Jobb finns det så himla ont om, så man ska vara glad om man får ens en liten procent på nåt ställe där man verkligen vill vara!

Barnen mår inte helt bra, men bättre iaf!
Mio har blivit en riktig livlig rackare. Han är precis öööverallt!
Han är glad o glad o glad, men det där med stark vilja (som hos storasyster) börjar redan visa sig ganska så klart o tydligt hehe. Huuuu! *ler*

Nu ska jag sätta mej o titta efter 1års tårtor.
Vad ska man hitta på till en liten söt pöjk???
(finns så mkt mera av ALLt till flickor tycker jag. Hmm)
Nalle Puh? Spöket Laban? Bil tårta? Hjääälp! hehe
Men det är kul o planera!

Inga kommentarer: