söndag 22 augusti 2010

Massa sääärlek


Emsan trivdes hos tant Loijsan =) Nedan ; sötaste lilla Mili sessan.
100 kramar blidde det allt ;)
Letade efter Emmie o hittade henne i badrummet där hon 'läste' en bok. =)
Imorse åkte jag o Emsi till toktälje för att träffa alla våra hjärtan.
Meningen var att vi skulle till pappa, men syrran ringde om ändrade planer.
Det blidde mat & fika hos henne. Nästan alla samlade, underbart underbart.
När man träffas så sällan så har alla så himla mkt o säga så man hinner med typ ingenting.
Det blir liksom sådär härligt kaos i huset, hehe.
Emmie busade o skrattade men man märker även att hon är inte riktigt van med så mkt stoj som det blir. Ibland hittade jag henne i klädkammaren med en bok, eller i fåtöljen där hon satt o 'läste' en bok, en gång i badrummet, även där med en bok, hehe.
Hon håller igång o sen drar hon sig undan en stund o så håller hon på=)
Hos tant Loijsan satt hon lugnt o nöjt o ritade.
Och morbror Mikkes famn verkade vara trygg den med=)
Kussen Alex fick många många kramar o lilla söta Mili fick sig en o annan puss;)
Emmie är ingen tjej som gillar o sitta i nån annans famn än mammas,
men hon kröp upp tom hos morfar. Myspys!
Jag blir så känslosam när man ska säga hejdå, inte BARA för att jag blir ledsen utan för jag är så glad att vi fått umgås o så blir jag ledsen för att jag vet att det dröjer ett tag till nästa gång, jag funderar mkt på allt som sker i andras liv, både bra o mindre bra saker, det är mkt som händer i fam Taikon som vanligt, jag blir lissen i ögat för att jag missar så mkt och för att det finns saker som jag inte kan påverka/ hjälpa till med och jag blir så glad för framsteg som vissa tar!
Det lät snurrigt va?? hehe
Men min familia gör mig snurrig *ler* men oj så mkt jag älskar dom för det!!!!

jag har saknat Mio jättemkt hela dagen lång!
men han har haft det hur bra som helst med lilla papi här hemma.
Dom har lekt o badat o varit ute, låter härligt tycker jag.
Imon ska jag pussa pussa pussa på Mios runda kinder som aldrig förr=)
Emmie sover oroligt, drömmer mkt, lilla skrutt.
Imon är det dagisdax för henne, spännande spännande!

Nu är det natten för mig. tack för idag älskade söta!

2 kommentarer:

loijsan sa...

Usch ja man vill ha så mycket tid.
Känns inte ens som att man hinner visa riktigt hur glad man faktiskt är för man måste skynda sig o prata så man hinner me så mycket man bara kan=)
Som ja sagt förut så inser ja inte riktigt hur mycket jag saknar dig och mig och vardagen förens vi ses o man börjar sakna ordentligt igen!!

Flytta närmare oss alla Älskade hjärtan!!

sina sa...

Mmm!
Jag sa precis till Annica häromdagen att det är nästan lättare att försöka vara hård o inte känna efter, men när man väl ses så hajar man verkligen till.
Då gör det jädra ont i hjärtat,
för den där dagen eller två varar ju inte för evigt.
Vi skulle ju vara mammalediga ihop ju!
Vilket vi är samtidigt, men inte ihop buhuuuuuu=(
Flytta,, inget är omöjligt, det vet du=)
Det har gått så bra, men nu saknar jag som tusan som du vet. Lovelovelove