lördag 14 augusti 2010

Kvavt...

Emmie letar efter nån bra film medans hon sitter på pottan, hehe.
Hon håller sig sysselsatt dygnets alla vakna timmar kan man säga=)
På tal om potträning går det hyfsat bra,
vilket jag är jätteglad åt, för vi har faktiskt inte tränat just nåt *skäms* och i måndags tänkte jag att NUUU SÅ!
Hon fattade direkt grejen med att kisselura på pottan och tom nr 2 gör hon där.
Det har hänt olyckor med, MEN hon har gått blöjfri hemma på dagarna hela veckan nu.
Jätteglad o stolt blir jag!
Som jag sa till tjejerna, inte trodde jag nånsin att jag kunde bli så glad för en bajskotte!
HAHAHHAHAHA.
Mio är nästan lika energisk som storasyster sin och tom i drömmen rör han sig mkt o gärna.
Såhär hade han somnat nu på kvällen;) Älskade bulle!


Jäääklar vad det är KVAVT idag! Får knappt nån luft!

Inga kommentarer: