fredag 6 augusti 2010

Våran fredag

Muskel-Mio hehehehehehe
Emmie är inte alls så kry. Utslagen blossar upp som värst när lilla troll blir sjuk=(
Emmie posar med sina nya kläder =)
Tack älskade Carro du är fööööör snäll hjärtat!
Ja idag är det fortf sjukt i stugan.
Mio mår bättre men Emmie är tokförkyld o hennes lilla kropp är flammig av kliande eksem.
Jag känner mig småkrasslig men har verkligen inte tid o bli rejält sjuk,
vill ju orka med mina 2 små sjuklingar här.

Idag fick jag provsvaren.
Blödningstiden ligger över det normala, lågt blodvärde och järnbristanemi efter sista graviditeten. Det förklarar ju min sjukliga trötthet!!!
Så nu blir det till o knapra järntabletter o hoppas på att dom hjälper.
Och så ska jag på provtagning igen på måndag.
Skulle väl gått dit idag, men jag hann aldrig.
Skönt iaf o veta vad allt knas beror på så och att det inte är nån större fara med mig=)

Idag fick barnen brev från sötaste Carro.
Däri låg det ett presentkort till dom och jag blev så glad o rörd så jag började storböla.
Micke skrattade bara åt mig o sa att jaa, dom där gravidhormonerna sitter nog i än?
Hörde hur han sa till Emmie att vi låter mamma vara ett litet tag,
hon är iiinte ledsen utan bara väldigt glad.
Emmie svarade ; Aaaa! ;)
*ler*
Tack söta carro för att du är du!!!

(Med tanke på min känslighet o så, kanske blir jag lite mer 'hård' när jag lyckas få lite balans i kroppen nu när vi vet vad som är fel med mig och kan behandla det?
Jag hoppas det iaf!)

Nu är jag trött så det får bli duschen och sen en kärleksfilm.
Ha en fin fredag allihopa!

Inga kommentarer: