söndag 1 augusti 2010

hemma igen


Det är mitt i natta o nu är vi hemma.
jag är trött men vill sitta o andas in hemmet lite innan jag sussar in=)

Vi har haft en helt underbar vecka i Finland.
Uppdaterar med bilder imon!
Tyvärr var myggen riktiga mördarmygg i de finska skogarna o det visade sig att antingen är jag tokigt allergisk eller så är det nåt annat,
för mina ben är nästan mer blå än vanligt hudfärgade.
Jag är inte spec orolig, men det är alla som sett mina ben,
visst ser dom rätt chockerande ut,,
så jag bokar läkartid imorn!

Jag har enorm saknad o tomhetskänsla i hjärtat,
önskar så att min familj fanns här nära oss, dom ÄR helt underbara, väldigt speciella, hehe,
så mkt säärlek o kansigheter.
Jag har skrattat så jag har träningsvärk i magen och jag har fått kramar så det räcker året ut.
Längtar redan till nästa gång vi alla får vara tillsammans.

Nu ska jag lägga mej, så jag får berätta mer imon. PUSS

1 kommentar:

Laila sa...

Oh, vad härligt att höra att ni har haft det underbart på er resa. Ja, myggen är giftiga i år. Själv får jag stora knölar av dem. Och det är kanske ännu värre med de finska myggorna.