tisdag 11 augusti 2009

Yes yes yes!!!




Jaaa då var det en ny dag,
en regnig sådan men nu verkar solen titta fram!?

Hur som,
vi har varit en stund till dagis igen och det gick toppenbra!
Man ser att emmie håller småkoll så mamma/pappa e i närheten,
men annars så leker hon fint i sin egen lilla värld o studerar de andra barnen.
No problemas där inte!
Och fröknarna är hur gulliga som helst!

Sen så fick vi klartecken inför flytt! ÄNTLIGEN!
På fredag skriver vi kontrakt och den 29de flyttar vi ´!

Blir väster nu med för vi trivs här.
Nära o bra till dagis, jätte nära vårdcentralen, hehe.
Skönt eftersom man ska dit rätt tätt i början me dom små.
Inte för att jag nånsin varit bekväm av mig så..
men det kommer bli jättebra det här!
Massa mera plats!
Och eftersom lgh är en 1a + 2a som slagits ihop kommer vi få 4 förråd! Wiiiiii det gillar jag skarpt!
(då kan jag försöka sortera typ julgrejer i ett av förråden, barnens grejer i ett mm mm. HA!
Eller så blir det att man trycker in allt där det e närmast?=)
Pusshej!

7 kommentarer:

Laila sa...

Grattis till nya bostaden. Så ni är i flyttbestyren ni också nu?? Vad kul att stumpan verkar trivas på dagis. Idag började Matilda med invänjning på sitt nya dagis. Kramis

loijsan sa...

oh va skönt me mer plats=)
blir superbra de där ska du se!!

Carro sa...

Grattis än en gång till lgh gumman! Så skönt att det blev av:) Och så snart också:)

accka sa...

WWIIIII ja ska få nta underbara grannar o vilka kan de bli???? Jooo NIIII:)

Satana vad oooooolit:)

Love er<3<3<3<

Sina sa...

TACK alla söta!
Ohjaaa ACCKA min nya favvo-granne kunde det bli bättre???
Bara springa över vägen till varann när helst vi vill wiiiiiii=)
Love love love!

Carro sa...

Ja och Oliver hängde inte riktigt med:) Men han pratar fortfarande om kryssningen:D han hade så kul:)

Tack hjärtat! Du är så go! Ska bli riktigt kul att komma iväg!

Ja jag har alltid haft väldigt svårt för att vara ensam men nu börjar jag faktiskt uppskatta det. Oh det där med julklappar längtar jag efter! Och då är både ditt och Loijsans underverk födda. Det börjar verkligen närma sig:) Love u!

Carro sa...

Hahaha gumms såg på Loijsan blogg att du alltid duschar av Emsan vid blöjbyte! Inte konstigt att hon kollade konstigt på mig när jag skulle byta på henne:) Undrade väl va fan jag höll på med:D Hahahhahaha!!

Du! Bara 59 dagar kvar:D:D Wiii! Love u